90% VOORJAARS SALE! Koop nu je ranks en items voordat het te laat is! ...Ga naar de store

Welkom op Ik Wil Minecraft!

Hey daar! Welkom op de website van Ik Wil Minecraft, dé Minecraft server van Nederland en België! Om deel te nemen in de community moet je je registeren! Klik hiervoor op de knop hieronder.

Wat gebeurd er met IWM?

Discussie in 'Aankondigingen' gestart door Jesse, 24 jan 2018.

1. Jesse

Jesse @iamJesse_
    Eigenaar

Lid geworden:
    16 jul 2016
    Ratings:
    +148

Beste IWMers!

Het hoge woord is er uit: Er komen binnenkort nieuwe updates! Door verschillende redenen is het rond de server de afgelopen paar maanden erg stil geweest. Het gehéle team is terug voor een nieuw seizoen IWM, en we kunnen niet wachten jullie te verwelkomen! Vandaag doen we alvast een klein boekje open...

Revamp

Achter de schermen zijn we al een tijdje bezig met een complete server "revamp". Door de staat van ons huidige netwerk is het niet meer mogelijk om met updates alle spelers van een volwaardige Minecraft beleving te kunnen voorzien. Hierdoor heeft het team unaniem besloten dat een complete server reset de beste optie is.

Deze "reset" zorgt ervoor dat het huidige netwerk volledig wordt omgegooid, en alle data op de gamemodes zal worden verwijderd. Helaas geeft dit als resultaat dat alles op het huidige IWM verdwijnt. Wij draaien momenteel al bijna 1,5 jaar dezelfde maps. Naast alle technische redenen is deze verandering daarom vrijwel niet te vermijden.

Deze drastische beslissing geeft ons de kans om te werken aan alle tekortkomingen van het huidige netwerk en iets compleet nieuws op de markt te zetten, waarvan ondermeer:
    • Dé langverwachte update naar Minecraft 1.12
    • Introductie van compleet nieuwe features, zoals een volledig vernieuwd keys systeem
    • Updates aan alle maps, op alle gamemodes, over de gehele server
    • Updates aan de achterliggende structuur van onze servers (optimisaties)
    • Updates aan de ranks op alle servers
    • Veranderingen aan het design en management van de server (waar nodig)
    • Veranderingen rond de economie en moeilijkheidsgraad van de servers
    Bij het starten van het nieuwe IWM zullen de volgende gamemodes beschikbaar zijn: Skyblock, Survival en Prison. Skywars en Factions zullen mede door het lage spelergehalte volledig van het netwerk verdwijnen. We hopen het gat tussen deze twee gamemodes op te kunnen vullen door nieuwe Survival omgeving toe te voegen.

Feedback
    De komende paar weken werken we hard om deze veranderingen te kunnen realiseren, en jouw hulp kunnen we hierbij goed gebruiken! We zijn dringend opzoek naar feedback over de huidige status van IWM! Wat zou jij graag op het nieuwe netwerk willen zien? En aan welke features heb jij momenteel een hekel? Laat het ons weten!

Alle feedback kunnen we momenteel gebruiken! Er is hierdoor een speciale form aangemaakt waar alle spelers én staff, direct feedback kunnen sturen voor ons management team. Indienen kan via de onderstaande link. We vragen jullie om eventuele bug reports en suggesties ook via deze form te melden. Deze worden meegenomen naar het nieuwe netwerk.

https://docs.google.com/forms/d/e/1...osyqJ-PhPQ/viewform?fbzx=-4983783296997885000

Applicaties
    Vanaf vandaag zijn de staff applicaties voor het nieuwe IWM weer open! Denk jij het in je te hebben om ons team te versterken? Grijp dan nu je kans! Applicaties blijven open voor onbepaalde tijd, maar wacht niet te lang! Wanneer wij een goed aantal binnen hebben, zullen deze tot de revamp weer worden gesloten. Een positie op het huidige IWM is niet meer mogelijk. Alle nieuwe staff leden zullen pas op het nieuwe netwerk worden toegevoegd.

Tot slot...
    We kunnen niet wachten om het netwerk in nieuw leven te kunnen roepen. Hopelijk zijn jullie net zo enthusiast als wij! In de komende paar weken zullen jullie meer informatie ontvangen omtrent het nieuwe IWM. Het huidige network zal tot deze tijd online blijven, maar eventuele bugs zullen niet meer worden bekeken. Alles wordt meegenomen naar het nieuwe netwerk.

Wij doelen momenteel op een release in het begin van maart. We houden jullie op de hoogte!

Game on!
    ~Jesse

• Akkoord Akkoord x 2
    • Leuk Leuk x 1
  2. ItsDavid

ItsDavid Lid

Lid geworden:
    4 mrt 2017
    Ratings:
    +18
    Ik kan niet wachten! :)

3. 0fficialarno

Lid geworden:
    24 nov 2016
    Ratings:
    +20
    Als alles wordt gereset worden dan ook de ranks gereset? Of krijg je je rank nog wel terug?
    Wordt je inv en enderchest ook verwijderd? Of is hzt alleen de eilanden? Gewoon de hele wereld?
    En veel suc6!

• Leuk Leuk x 1
  4. ADHDpower

Moderator

Lid geworden:
    5 nov 2016
    Ratings:
    +10
    Alles wordt verwijderd.
    De ranks daar in tegen niet, die blijf je als het goed is gewoon behouden.
    --- Dubbel bericht, 24 jan 2018, Originele post geplaatst op: 24 jan 2018 ---
    Ik heb er zin in! :)

• Leuk Leuk x 1
  5. Kaan

Kaan Lid

Lid geworden:
    26 dec 2016
    Ratings:
    +6
    Ik heb er ook zin in! :)

• Leuk Leuk x 1
  6. jelmer

jelmer Nieuwkomer

Lid geworden:
    4 jun 2017
    Ratings:
    +1
    Ik vind het helemaal niet zo'n leuke update. die tijd in skyblock enz. allemaal voor niets? Ik weet niet of ik wel op de server dan blijf. Doe dan ipv. een hele nieuwe server en alles resetten bijv: Skyblock server 1, Skyblock server 2 enz. Waarom gelijk onze prestaties weghalen, ik vond de server prima zoals t was. Maar na dit niet meer, Sorry:(

• Informatief Informatief x 1
  7. xSomething

xSomething Nieuwkomer

Lid geworden:
    12 feb 2018
    Ratings:
    +0
    Als de ranks wel weggaan geven jullie ze wel terug right?

8. juliHtjex

juliHtjex Lid

Lid geworden:
    17 jan 2017
    Ratings:
    +18
  9. wout van hooydonk

wout van hooydonk Nieuwkomer

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Ratings:
    +0
    weten jullie al meer wanneer de update gaat komen?

10. ItsDavid

ItsDavid Lid

Lid geworden:
    4 mrt 2017
    Ratings:
    +18
    Het staat in de forum post.

• Akkoord Akkoord x 1
  11. wout van hooydonk

wout van hooydonk Nieuwkomer

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Ratings:
    +0
    het is eind maart weten jullie al meer wanneer de update gaat zijn?

12. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +31
  13. Ectivity

Ectivity Lid

Lid geworden:
    2 nov 2016
    Ratings:
    +6
    [QUOTE = "McGamer_en, post: 4116, member: 69"] Ban reset? [/ QUOTE]
    Zou nice zijn als je weer terug zou komen

14. 0fficialarno

Lid geworden:
    24 nov 2016
    Ratings:
    +20
    Ik denk niet dat er een ban reset komt aangezien dat mij niet logisch lijkt. Mensen hebben fouten gemaakt en zijn daarvoor geband. Grote fouten en andere minder grote fouten. Ze gaan niet zomaar hackers, grievers, charbackers gaan unbannen. Lijkt mij vrij logisch.

In IWM discord is dat ook vermeld door Danny dat ze het niet logisch lijkt om een ban reset te doen.

Mvg. ItsArnox

15. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +31
    Zoveel server doen dat hoor dus, Het is gwn om iedereen een tweede kans te geven

Deel Deze Pagina