90% VOORJAARS SALE! Koop nu je ranks en items voordat het te laat is! ...Ga naar de store

Welkom op Ik Wil Minecraft!

Hey daar! Welkom op de website van Ik Wil Minecraft, dé Minecraft server van Nederland en België! Om deel te nemen in de community moet je je registeren! Klik hiervoor op de knop hieronder.

Voorval vanochtend

Discussie in 'Aankondigingen' gestart door Affixes, 4 jun 2017.

1. Affixes

Affixes @iamJesse_
    Eigenaar

Lid geworden:
    16 jul 2016
    Ratings:
    +128
    Hoi allemaal,

Ik post even deze update om iedereen verder te informeren over het voorval van vanochtend.

Rond de klok van 9 uur is een (nu) voormalig staff lid, Tommekuhh, destructief bezig geweest op de IWM server. Dit heeft hij onder meer gedaan door mensen onterecht te verbannen, mutes te geven, en daarbij eilanden en andere persoonlijke eigendommen kapot te maken.

Deze acties zijn natuurlijk uit den boze en volledig onterecht. Wij hebben alle nodige actie genomen om deze speler uit onze servers te halen en zijn bijna direct begonnen aan het herstellen van onze structuur. Op dit moment kunnen wij mededelen dat 99% van alle onjuiste bans, mutes en griefs uit de server zijn verwijderd. Daarnaast zijn er extra beveiligingsmaatregelingen genomen om te voorkomen dat een soortgelijk voorval in de toekomst opnieuw gebeurd.

We willen onze excuses aanbieden voor dit ongemak. De komende weken komt er meer informatie vrij over onze nieuwe gamemode, verdere updates aan Skyblock/Factions/Prison en (*trommelgeroffel*) een aantal nieuwe YouTubers die op onze server gaan spelen!

~Affixes

• Leuk Leuk x 1
    • Nuttig Nuttig x 1
  2. Keanubazz / Keanu

Keanubazz / Keanu Nieuwkomer

Lid geworden:
    4 mrt 2017
    Ratings:
    +0
    Sorry dat ik het zeg, maar die Tommekuhh is echt een grote gehaktbal...

#2 Keanubazz / Keanu, 4 jun 2017
    Laatst bewerkt: 4 jun 2017
  3. siem

siem Actief Lid

Lid geworden:
    30 nov 2016
    Ratings:
    +19
    Hier geef ik je zeker geen ongelijk in...
    Aleen je hoeft het niet zo te zeggen..

4. Keanubazz / Keanu

Keanubazz / Keanu Nieuwkomer

Lid geworden:
    4 mrt 2017
    Ratings:
    +0
    Ik heb het aangepast, hoeft inderdaad niet zo :D

5. siem

siem Actief Lid

Lid geworden:
    30 nov 2016
    Ratings:
    +19
    Mooi ;)

6. olafarmy

olafarmy Lid

Lid geworden:
    8 nov 2016
    Ratings:
    +5
    Hahaha tom,

Tom @Tom je bent altijd lekker bezig geweest ik geef je geen ongelijk!!

@Someone_uknown @Levi Verbraeken,

Ik heb altijd geslecht dat er slechte staff waren maar nu merken jullie het eindelijk zelf is ik heb jullie altijd proberen te helpen maar luisteren naar mij nee hoor nu zijn de gevolgen groot ook al is het opgelost toch is het gebeurd dat kan eigenlijk niet gebeuren op een normale server/goed lopende server, maar van mij horen jullie toch niks meer ben geband voor bullshit maar daar praten we hier niet over.

Met vriendelijke groet,

~olaf

• Nuttig Nuttig x 1
  7. SilGamer

SilGamer Nieuwkomer

Lid geworden:
    15 dec 2016
    Ratings:
    +0
    --- Dubbel bericht, 9 jul 2017, Originele post geplaatst op: 9 jul 2017 ---
    Deze tommekuh heeft er voor gezorgd om persoonlijke omstandigheden dat mijn zoon permanente mute heeft gekregen en vandaag al zijn spullen van elite ia kwijt geraakt. Kunnen jullie dit.dan.missxhien.okk herstellen
    --- Dubbel bericht, 9 jul 2017 ---
    Hij had contact met Sil via Skype een tijdje. Gisteren kon Sil niet in zijn account en we hebben nu wel screenshots dat Sil online was gisteren rond 18.00 uur. Tommekuh is de enige die er in zou kunnen.

Deel Deze Pagina