90% VOORJAARS SALE! Koop nu je ranks en items voordat het te laat is! ...Ga naar de store

Welkom op Ik Wil Minecraft!

Hey daar! Welkom op de website van Ik Wil Minecraft, dé Minecraft server van Nederland en België! Om deel te nemen in de community moet je je registeren! Klik hiervoor op de knop hieronder.

Nieuwe regels omtrent Staff Applicaites

Discussie in 'Aankondigingen' gestart door Affixes, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Affixes

Affixes @iamJesse_
    Eigenaar

Lid geworden:
    16 jul 2016
    Ratings:
    +142
    Hoi allemaal,

Vanaf vandaag zullen we een aantal veranderingen doorvoeren met betrekking tot de staff applicaties op IWM. Lees even mee met de volgende updates...

Minimumleeftijd
    De laatste 500 applicaties hebben we altijd een minimumleeftijd van 13 jaar aangehouden... maar door het jaar heen is ons duidelijk geworden dat deze leeftijdscategorie helaas steeds minder past bij de vereisten die wij voorop stellen in het team. Hierdoor hebben wij unaniem besloten op de leeftijdsgrens omhoog te halen naar 16 jaar.

Met uitzonderingen, betekend dit dat er dus alleen nog maar applicaties mogen worden gemaakt door spelers die minstens 16 jaar of ouder zijn. Dit zorgt ervoor dat we een professioneler team bij elkaar kunnen stellen die meer ervaring heeft in het vak, en tegelijkertijd op een wat volwassenere manier om kunnen gaan met situaties in-game, op de forums, en in het team.

Applicatierondes
    Tot nu aan toe hebben onze applicaties eigenlijk bijna altijd open gestaan, maar omdat dit er voor zorgt dat we applicaties krijgen terwijl er eigenlijk helemaal geen extra staff leden meer nodig zijn - hebben we besloten om in de plaats van dit "open" systeem, af en toe applicatierondes te gaan doen.

Tijdens een applicatieronde is het mogelijk om een applicatie te posten in het daarvoor bestemde forum. Deze worden aangekondigd via announcements, maar ook door de tags die op het "Apply voor Staff" forum verschijnen. Hierachter zie je namelijk een tekstje staan die aangeeft of de applicaties momenteel [OPEN] of [GESLOTEN] zijn - houd dit dus af en toe in de gaten! Wanneer applicaties gesloten zijn, is er geen applicatieronde aan de gang en is het dus ook niet mogelijk om een topic te posten.

Felicitaties
    Als laatste willen we graag @Haxusating feliciteren met de terugkomst in ons team! Tijdens de allerlaatste "traditionele" applicatieronde wist hij ons van zijn skills te overtuigen! We wensen hem daarom veel success in het team!

Thanks!
    Jesse (Affixes)

• Leuk Leuk x 1
  2. Trisjuhh

Trisjuhh Nieuwkomer

Lid geworden:
    4 mrt 2017
    Ratings:
    +3
    Jesse?
    Zou ik please in het helper team mogen komen.
    ik was zo trots op mezelf en nu is dat allemaal weg!
    Ik ben nu beetje boos en verdrietig.
    :(

3. Sanne944

Sanne944 Lid

Lid geworden:
    3 dec 2016
    Ratings:
    +7
    Gefeliciteerd @Haxusating met Helper!!
    Jammer dat het mij niet gelukt is :'(
    Volgende keer misschien beter!
    Groetjes Sanne!

• Leuk Leuk x 1
  4. Deze_Gampie

Deze_Gampie Nieuwkomer

Lid geworden:
    8 aug 2017
    Ratings:
    +0
    dat is jammer moet ik nog 2 jaar langer w8en ik dacht dat ik nog 2 jaar moest w8en en dan komt dit ik hoop dat er miss een uitzondering word gemaakt

5. juliHtjex

juliHtjex Lid

Lid geworden:
    17 jan 2017
    Ratings:
    +17
    Wat jammer! ik had zo'n vertrouwen in mijn staffapply omdat ik erg veel positife reacties kreeg.. Ik zal het zeker over 2 jaar opnieuw probeeren...

• Akkoord Akkoord x 1
  6. jop

jop Nieuwkomer

Lid geworden:
    28 dec 2016
    Ratings:
    +0
    ja precies ik ook xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina