90% VOORJAARS SALE! Koop nu je ranks en items voordat het te laat is! ...Ga naar de store

Welkom op Ik Wil Minecraft!

Hey daar! Welkom op de website van Ik Wil Minecraft, dé Minecraft server van Nederland en België! Om deel te nemen in de community moet je je registeren! Klik hiervoor op de knop hieronder.

IWM Revamp Update

Discussie in 'Aankondigingen' gestart door Jesse, 3 apr 2018.

1. Jesse

Jesse @iamJesse_
    Eigenaar

Lid geworden:
    16 jul 2016
    Ratings:
    +148
    Hoi allemaal!

Achter de schermen zijn we druk bezig met het opstellen van het nieuwe netwerk. Hierbij willen we jullie even een korte update geven over wat er gaande is.

Momenteel is er het volgende is er aan de hand: Een aantal weken geleden is mijn laptop gestolen, met daarop het volledige nieuwe IWM netwerk. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij volledig opnieuw moeten beginnen met het opstellen van de servers. Helaas zijn hier extern geen backups van zijn gemaakt, en hebben we meer tijd nodig.

Het hele proces zorgt er voor dat we de server launch iets verder moeten zullen opschuiven, en nu een deadline hebben ingesteld voor eind april. Wanneer we dichterbij deze deadline komen, zullen jullie meer informatie krijgen, waaronder ook een speciale BETA voor onze meest trouwe spelers. Hiervoor zullen, wanneer de tijd komt, een aantal mensen speciaal worden uitgenodigd. Later hierover meer!

We hopen jullie snel nieuwe informatie te kunnen geven over IWM!

Thanks,
    Jesse

• Leuk Leuk x 2
  2. Thomas.

Thomas. Nieuwkomer

Lid geworden:
    3 mrt 2017
    Ratings:
    +8
    BETA rank, klinkt goed! Succes met IWM revamp nog.

• Leuk Leuk x 1
  3. ADHDpower

Moderator

Lid geworden:
    5 nov 2016
    Ratings:
    +10
    Awesome! Heb er zeker zin in!

• Leuk Leuk x 1
  4. 0fficialarno

Lid geworden:
    24 nov 2016
    Ratings:
    +20
    Die BETA leukt me heel leuk! Spijtig dat je computer gestolen was waardoor de nieuwe IWM netwerk weg is en je opnieuw moest beginnen.
    Heb er zin in en veel succes nog!

5. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +31
    Dat sucks erg hard

6. Ectivity

Ectivity Lid

Lid geworden:
    2 nov 2016
    Ratings:
    +6
    Heb zin in een nieuw IWM. Ik stel mij ook beschikbaar voor een Beta rank, mocht dat nodig zijn. Verder succes met alle voorbereidingen. :)

7. juliHtjex

juliHtjex Lid

Lid geworden:
    17 jan 2017
    Ratings:
    +18
    Top! Super veel zin in ;D

8. NoaRoest

NoaRoest Nieuwkomer

Lid geworden:
    2 feb 2017
    Ratings:
    +0
    Ik ben Gqschift speel al heel lang op jullie server jullie kennen mij als waarschijnlijk als Noa dus ik zou Beta rank weel fijn vinden Byee Veel succes

9. wout van hooydonk

wout van hooydonk Nieuwkomer

Lid geworden:
    6 jun 2017
    Ratings:
    +0
    Ik kijk er al naar uit naar de verbeteringen. Vanaf jullie gezegd hebben dat de gaat verbeteren ben ik elke dag online gekomen om te zien of het al gebeurd is. Ik ben ook een trouwe speler van jullie en ik zou er niks mee inzitten om een BETA rank te krijgen.

mvg Human_Monkey

10. MisterV2001

MisterV2001 Nieuwkomer

Lid geworden:
    30 aug 2016
    Ratings:
    +9
    Ik heb wel een paar ideen.
    Dat je bij skyblock met de update meer spawners kan dan blijven spelers inplaats van dat ze niks meer kunnen uitbreiden en stoppen.
    Dat je je island kan upgraden bijv mob spawn rate cobble gen ore rate.
    En dat je spawner kan upgraden.
    En dat je bij skyblock ook gewoon /baltop kan zien.
    En voor Prison Zou ik bij de spawn niet meteen aan het begin de A mine doen maar een PVP mine en gewoon voor de A mine een warp.
    En bij skyblock ook gewoon dat je elke spawner kan kopen ieder soort.
    Dit zijn wat tips/ideen doe er wat mee zou ik zeggen als ik meer heb kom ik er wel mee.

En trouwens wanneer komt de update nou het zou er al zijn zijden jullie?
    --- Dubbel bericht, 18 mei 2018, Originele post geplaatst op: 8 mei 2018 ---
    waarom is de server uit en wanneer komt de update nou

Deel Deze Pagina