90% VOORJAARS SALE! Koop nu je ranks en items voordat het te laat is! ...Ga naar de store

Welkom op Ik Wil Minecraft!

Hey daar! Welkom op de website van Ik Wil Minecraft, dé Minecraft server van Nederland en België! Om deel te nemen in de community moet je je registeren! Klik hiervoor op de knop hieronder.

Hub updates, nieuwe enchantments, eilanden en meer!

Discussie in 'Aankondigingen' gestart door Affixes, 14 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Affixes

Affixes @iamJesse_
    Eigenaar

Lid geworden:
    16 jul 2016
    Ratings:
    +128
    Hoi allemaal,

Het is weer even geleden dat we jullie hebben geüpdate over alles rondom IWM! Achter de schermen zijn we natuurlijk druk bezig geweest, en ik kan niet wachten om jullie meer te vertellen over de nieuwe features die we de afgelopen weken weer hebben toegevoegd aan de server. Dus... without any further ado, let's go!

Hub Update
    Onze gave nieuwe Hub kan natuurlijk niet onopgemerkt zijn gebleven. De speeltuin die we tot kort hiervoor hadden was rijp voor iets nieuws, en dat hebben we geleverd! Niet alleen is het nu makkelijker om je favoriete server te kiezen, het is ook nog is een stuk leuker. Overal in de Hub zitten kleine details verstopt, en daarnaast is er eindelijk (onder meer) een werkende garderobe!

Ook zijn we afgetreden van het "munten" systeem, wat niet alleen onfunctioneel, maar ook gewoon niet praktisch was. Alle gadgets, dieren en overige spullen zijn vanaf nu dus ook gratis. Wel hebben we ze tijdelijk moeten uitschakelen door een crashende server bug. Binnenkort zijn deze uiteraard weer beschikbaar.

Cosmetic Update (Alle servers)
    Naast een nieuwe Hub, hebben we alle servers ook voorzien van nieuwe dieren, vermommingen en particles! Het oude systeem klopte al een tijdje van geen kanten en de selectie was daarnaast erg gelimiteerd. Spelers met een cosmetic pack kunnen nu gratis gebruik maken van de grotere selectie items. Een aantal oude particles zijn hierdoor wel komen te vervallen.

Player Heads (Alle servers)
    Een andere (nieuwe) toevoeging op IWM zijn player heads. Dit is een feature die we al een tijdje beschikbaar hadden op bijvoorbeeld Skyblock, maar op onbekende wijze is verdwenen. Enfin, we hebben het nu overal toegevoegd en gefixed. Heads verzamelen en verkopen is nu dus uiteraard weer volledig mogelijk!

Quests (Prison)
    Na maanden tijd hebben we eindelijk ons quest systeem kunnen fixen! Omdat het zó kort beschikbaar is geweest is dit natuurlijk wel een highlight waard. Het quests systeem is namelijk een echte uitbreiding op Prison, met coole challenges en uitdagingen die je kunt voltooien voor een cash beloning. Quests zijn onder meer beschikbaar voor: Blokken breken en plaatsen, spelers vermoorden, crates openen, reageren op de chatgame en meer!

Custom Enchantments (Prison)
    Een andere nieuwe functie op Prison zijn custom enchantments! Via het met jullie al bekende token systeem kun je nu tokens inwisselen voor unieke enchantments die Prison nét even ietsje leuker en interactiever maken! Kies bijvoorbeeld voor Blast om je enemies weg te blazen, of Drill om kraters te maken in een mine! Een volledige lijst van custom enchantments kun je vinden door hier te klikken.

Nieuw Eiland
    (Skyblock)
    Naast alle andere updates is Skyblock nu voorzien van een nieuw eiland... Het originele Skyblock eiland (Ja, die ene van zoveel jaar geleden!). Om hiervan gebruik te kunnen maken zul je je eiland moeten resetten, of met een ander account spelen. Resetten kan in ieder geval via /is reset. Misschien is het ook wel is leuk om een nieuwe start te maken :)

Nether/End Reset (Skyblock)
    Hierbij willen we jullie ook op de hoogte brengen van een reset voor de Nether en End werelden op Skyblock! Aangezien velen van jullie hier kostbare items e.d. in hebben, willen we jullie lang genoeg de tijd geven om hier actie op te ondernemen. De reset van deze twee werelden zal daarom plaatsvinden op zondag 26 februari. Dit is bijna twee weken vanaf het moment van dit schrijven. We zijn dus niet verantwoordelijk als je je items en dergelijke niet tijdig uit de wereld haalt.

Overige Fixes

Een aantal overige (niet nader te bespreken) updates zijn de volgende:
    • Alle servers: Een bug waarbij vaults leeg werden gemaakt is nu opgelost
    • Alle servers: Een bug waarbij gangs verdwenen is nu opgelost
    • Alle servers: Een bug waarbij gangs niet juist in de chat/op het scoreboard werden vertoont is nu opgelost
    • Alle servers: Alle chat berichten van vermommingen zijn aangepast naar onze layout
    • Alle servers: Vermommingen kunnen niet meer gebruikt worden in de PvP arena's
    • Skyblock: Een bug waarbij je uit de spawn kon vliegen is nu opgelost
    • Skyblock: Maniac's kunnen nu gebruik maken van Auto Smelt (dit is automatisch)
    • Skyblock: Regen is nu in alle werelden uitgeschakeld
    • Skyblock: Alle ores zijn nu ook toegevoegd aan de GUI van /shop
    SALE
    En om af te sluiten... Onze voorjaars sale is zojuist online gegaan!
    Je kunt nu gebruik maken van 90% korting bij het afrekenen van een product in onze store!

Binnenkort meer nieuws, maar tot dan... Adiós!

~Jesse

• Leuk Leuk x 2
  2. Max Baartman

Moderator

Lid geworden:
    5 nov 2016
    Ratings:
    +11
    Super tof dit! Echt een hele verbetering voor de server! Ga zo door Jesse!

3. jimmy

jimmy Lid

Lid geworden:
    22 nov 2016
    Ratings:
    +12
    Hele toffe updates. Goed gedaan Jesse

4. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +37
    Hey jesse
    Dit zijn echt super toffe updates en dat nieuwe island lijkt me echt gaaf ik ga die zeker bekijken.
    Voor de rest blijf zo doorgaan met de server en ik hoop dat de server nog lang blijft bestaan en echt leuke nieuwe gamemodes komen!

Groetjes Ruben

5. artho8

artho8 Lid

Lid geworden:
    11 nov 2016
    Ratings:
    +8
    Maar @Affixes , heb je nog geen informatie over dat mannetje links?

6. SilGamer

SilGamer Nieuwkomer

Lid geworden:
    15 dec 2016
    Ratings:
    +0
    ik heb gisteren een rankupgrade gekocht maar niet ontvangen. Oude gebruikersnaam enderboy368 nu xXSilPvPXx

Mailadres bij aankoop: ajvdwaarden........

7. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +37
  8. SkillShotXD

SkillShotXD Nieuwkomer

Lid geworden:
    27 sep 2016
    Ratings:
    +2
    Super gave updates, de nieuwe hub ziet er ook geweldig uit! Zeker aantrekkelijk voor nieuwe Broekkies! SO Naar Daniel!

xoxo senne xD ya boi

9. SilGamer

SilGamer Nieuwkomer

Lid geworden:
    15 dec 2016
    Ratings:
    +0
  10. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +37
  11. ThoJulMic

ThoJulMic IWM Staff
    Administrator

Lid geworden:
    16 jul 2016
    Ratings:
    +5
    Kan Survival of KitPvP zijn, dat zijn 2 gamemodes die ook op de server waar deze op gebaseerd is, zitten.

12. Ectivity

Ectivity Lid

Lid geworden:
    2 nov 2016
    Ratings:
    +5
    Wat een toffe updates allemaal :). Kan iemand me vertellen tot wanneer de Voorjaars Sale duurt?

13. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +37
    Dat is nog niet bekend

14. artho8

artho8 Lid

Lid geworden:
    11 nov 2016
    Ratings:
    +8
    Dus mijn KitPvP-idee maakt nog kans op succes?

15. Anouk

Anouk WiseOwl_
    Moderator

Lid geworden:
    28 dec 2016
    Ratings:
    +7
    Ik hoop het ;P :3

16. nemo

nemo Nieuwkomer

Lid geworden:
    25 dec 2016
    Ratings:
    +0
    Sorry hoor die bug waarbij je uit de wereld kon vliegen had ik gevonden XD en die bug is nogsteeds niet gefixt ik kan er nogsteeds komen WHAHAHAHA waarom kunnen jullie het niet fixen goeie server man:cool:

17. McGamer_nl

McGamer_nl Actief Lid

Lid geworden:
    18 okt 2016
    Ratings:
    +37
    Dan heb jij waarschijnlijk je home er!

18. nemo

nemo Nieuwkomer

Lid geworden:
    25 dec 2016
    Ratings:
    +0
    Nope

19. ItsDavid

Helper

Lid geworden:
    4 mrt 2017
    Ratings:
    +11
    Laat mij maar even zien welke bug je bedoeld. Over welke gamemode gaat het?

20. nemo

nemo Nieuwkomer

Lid geworden:
    25 dec 2016
    Ratings:
    +0
    er zat een zoon gat ergens kweet nie meer waar en het gaat over gamemode 0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina